Počet záznamov: 1  

Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska

  1. Názov Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska
    Preklad názvuSide effects of commercial advertising from the ethical point of view
    Autorské údajeMichaela Kuzikowská
    Autor Kuzikowská Michaela
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 1 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * etika * etika sociálna * mládež * štýl životný * techniky reklamné
    AnotáciaVedľajšie účinky reklamy. Zodpovedný prístup pôvodcov reklamy a dodržovanie základných nástrojov regulácie reklamy. Negatívne taktiky reklamných stratégií a negatívny vplyv na formovanie a transformáciu postojov týkajúcich sa významných oblastí ľudského života, napr. životného štýlu. Cieľová skupina dospievajúcich mladých ľudí ako najvďačnejší objekt reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.