Počet záznamov: 1
Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska
Názov Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska Preklad názvu Side effects of commercial advertising from the ethical point of view Autorské údaje Michaela Kuzikowská Autor Kuzikowská Michaela Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 1 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * etika * etika sociálna * mládež * štýl životný * techniky reklamné Anotácia Vedľajšie účinky reklamy. Zodpovedný prístup pôvodcov reklamy a dodržovanie základných nástrojov regulácie reklamy. Negatívne taktiky reklamných stratégií a negatívny vplyv na formovanie a transformáciu postojov týkajúcich sa významných oblastí ľudského života, napr. životného štýlu. Cieľová skupina dospievajúcich mladých ľudí ako najvďačnejší objekt reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1