Počet záznamov: 1  

Zkoumání marketingové symboliky

  1. Názov Zkoumání marketingové symboliky
    Preklad názvuTesting of marketing symbols
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 1 (2001), s. 22-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * symboly * výskum * inzercia * analýza obsahová
    AnotáciaVýber z výsledkov výskumu rozvíjaného v rámci grantu na VŠE Praha "Symbolika spotrebného správania v marketingu". Sémiotická analýza inzercie. Typy symbolov. Väzba medzi typom symbolov a mierou deklarovanosti prisudzovaného významu. Výklad symbolov v dekódovacích procesoch. Význam smybolov v spojení s produktom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.