Počet záznamov: 1  

Slovenská reklama má šancu predávať v zahraničí

  1. Názov Slovenská reklama má šancu predávať v zahraničí
    Autorské údajeBarbora Žiačiková
    Autor Žiačiková Barbora
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 14 (4. apríla 2001), s. 27A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * spoty reklamné * agentúry * svet * kreativita * Slovensko * predaj
    AnotáciaNastala situácia, keď sa slovenská tvorba nielen akceptuje, ale je o ňu záujem aj v zahraničí (reklamný spot na novú pohonnú látku OMV - slimák). Štyri slovenské reklamné agentúry prerazili svojimi výrobkami aj na zahraničné trhy. Cesta ako preraziť aj do zahraničia. Tendre na kampane bývajú tvrdé. Slovensko sa musí usilovať samo, slovenskú agentúru nikto sám od seba nepozve do tendra.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.