Počet záznamov: 1  

Řízení hodnoty zákazníka

  1. Názov Řízení hodnoty zákazníka : (základní principy CVM)
    Zdrojový dokument Moderní řízení : výběr manažerského know how pro vedoucí pracovníky, podnikatele, konzultanty, lektory, pedagogy, studenty. Roč. 36, č. 4 (2001), s. 35-37. - Praha : Economia, 2001. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * zákazníci * hodnota * riadenie podnikové * koordinácia * ciele riadenia * CVM
    AnotáciaNeustále meniace sa trhové podmienky sťažujú firmám B2B (business to business) dôsledné skvalitňovanie loajality svojích zákazníkov a úspešné získavanie nových pri súčasnom rešpektovaní požiadaviek čo najväčšieho ekonomického prínosu. Customer value management - CVM predstavuje nástroj na riešenie tohto dynamického procesu. Zavedenie a uplatnenie CVM. Aplikácia CVM. Pozitíva a negatíva uplatnenia CVM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.