Počet záznamov: 1  

Rastie reklamný trh na Slovensku?

  1. Názov Rastie reklamný trh na Slovensku?
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. február 2001, s. 18-19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * trh * ukazovatele * Slovensko * 2000 * prognózy * 2003
    AnotáciaHodnotenie situácie na reklamnom trhu v SR v roku 2000. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu. Priama závislosť vývoja reklamného trhu od úrovne ekonomiky. Podiel televízií a tlačových médií. Prognóza vývoja reklamného trhu v SR do roku 2003.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.