Počet záznamov: 1
K marketingovej stratégii cestovného ruchu na Slovensku
Názov K marketingovej stratégii cestovného ruchu na Slovensku Preklad názvu To the marketing strategy of tourism in Slovakia Autorské údaje Marian Gúčik Autor Gúčik Marián Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 34, č. 1 (2001), s. 3-16. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * stratégia marketingová * Slovensko * marketing mix * ruch cestovný zahraničný * ruch cestovný domáci * Slovenská agentúra pre cestovný ruch Anotácia Globálne a európske trendy vývoja cestovného ruchu. Stav trhu cestovného ruchu na Slovensku. Marketingové ciele a stratégie. Slovenská agentúra pre cestovný ruch ako nositeľ marketingovej stratégie cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1