Počet záznamov: 1  

K marketingovej stratégii cestovného ruchu na Slovensku

  1. Názov K marketingovej stratégii cestovného ruchu na Slovensku
    Preklad názvuTo the marketing strategy of tourism in Slovakia
    Autorské údajeMarian Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 34, č. 1 (2001), s. 3-16. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * stratégia marketingová * Slovensko * marketing mix * ruch cestovný zahraničný * ruch cestovný domáci * Slovenská agentúra pre cestovný ruch
    AnotáciaGlobálne a európske trendy vývoja cestovného ruchu. Stav trhu cestovného ruchu na Slovensku. Marketingové ciele a stratégie. Slovenská agentúra pre cestovný ruch ako nositeľ marketingovej stratégie cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.