Počet záznamov: 1  

Proces personálneho marketingu

  1. Názov Proces personálneho marketingu
    Autorské údajeMartina Blašková
    Autor Blašková Martina
    Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 9 (2001), s. 84-101. - : Poradca podnikateľa Žilina, 2001. ISSN 1335-1508
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing personálny * personalistika * riadenie personálne * zamestnanci * kultúra podniková * trh práce * miesta pracovné
    AnotáciaNová dimenzia personálneho marketingu. Fázy realizácie procesu personálneho marketingu. Analýza externých faktorov a internej situácie podniku. Špecifikácia cieľov a formy personálneho marketingu. Formulácia stratégie. Umiestňovanie pracovných miest na trhu práce. Voľba nástrojov personálneho marketingu. Hodnotenie vhodnosti použitých nástrojov a úspešnosti personálneho marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 9-15

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.