Počet záznamov: 1
Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií
Názov Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií Preklad názvu Globalization impacts on companies strategies Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá globalizácia * stratégia marketingová * stratégia podniková * štandardizácia * marketing strategický * spoločnosti nadnárodné * trh svetový Anotácia Pojem globalizácia podľa Teodora Levitta. Moderný globálny podnik a filozofia multinárodných spoločností. Hodnotenie predností a nedostatkov globálneho marketingu. Štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie: 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfólio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Argumenty na podporu štandardizácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1