Počet záznamov: 1  

Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií

  1. Názov Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií
    Preklad názvuGlobalization impacts on companies strategies
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * stratégia marketingová * stratégia podniková * štandardizácia * marketing strategický * spoločnosti nadnárodné * trh svetový
    AnotáciaPojem globalizácia podľa Teodora Levitta. Moderný globálny podnik a filozofia multinárodných spoločností. Hodnotenie predností a nedostatkov globálneho marketingu. Štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie: 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfólio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Argumenty na podporu štandardizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.