Počet záznamov: 1  

Imidž územia

  1. Názov Imidž územia
    Preklad názvuImage of a place
    Autorské údajeAnna Vaňová
    Autor Vaňová Anna
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 142-147. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * komunikácia marketingová * plánovanie * priestor
    AnotáciaPodstata imidžu. Prieskum existujúceho imidžu územia. Definovanie cieľových skupín vo vzťahu k špecifickému imidžu územia. Tvorba nového imidžu, resp. podpora existujúceho imidžu na základe predností daného územia. Výber efektívnych prostriedkov marketingovej komunikácie na sprostredkovanie predností územia cieľovému trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.