Počet záznamov: 1  

Impulzom na zákazníka

  1. Názov Impulzom na zákazníka
    Autorské údajeJana Bokorová
    Autor Bokorová Jana
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 6, č. máj 2001, s. 46. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá psychológia predaja * zákazníci * nákup * zóny * maloobchod
    AnotáciaPrečo koná spotrebiteľ impulzívne? Čo je to impulzívny nákup a čo musí spĺňať impulzívna zóna, aby plnila svoj účel? Úsilie spotrebiteľa pri nákupe závisí od chrakteru tovaru. Pokladničná zóna - miesto kde spotrebiteľ strávi najviac času na jednom mieste.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-6 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.