Počet záznamov: 1  

Aj vôňa predáva

  1. Názov Aj vôňa predáva
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. Roč. 5, č. 1 (2001), s. 31. - Bratislava : SON MEDIA, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá psychológia predaja * tovar * zákazníci * priestor pracovný * podmienky predajné
    AnotáciaVône a zápachy sú psychologickými faktormi ovplyvňujúcimi správanie zákazníka. Vône a zápachy charakterizujú tovar, pridávajú mu špecifickosť a jedinečnosť. Pracovný priestor potrebuje nie len ventiláciu, ale aj vône.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00463-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.