Počet záznamov: 1  

Budovanie značky a efektivita reklamy

  1. Názov Budovanie značky a efektivita reklamy
    Autorské údajeKonštantín Čikovský, Barbora Žiačiková
    Autor Čikovský Konštantín
    Spoluautori Žiačiková Barbora
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 26 (27. júna 2001), s. 8A-9A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * propagácia * propagácia priama * značky výrobkov * Coca-cola * Corgoň * Eurotel * Triangel * Slovensko
    AnotáciaZ obsahu: Recept na budovanie značky a efektívnu reklamu si vyžaduje mnoho ingrediencií. Corgoň omladol, prekročil hranice rodného kraja a viac sa predáva. S Easy získali bonus všetci traja operátori. Coca-Cola: Promo pre mladých nesmie uraziť gazdinky. Triangel: Dvojnásobné výsledky pri polovičných nákladoch na reklamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.