Počet záznamov: 1
Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch
Názov Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch Autorské údaje Bernd H. Schmitt Autor Schmitt Bernd H. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 33 (15. augusta 2001). - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing * psychológia predaja * spotrebitelia * produkty Anotácia Zážitkový marketing - sústredenie sa na obohatenie zmyslových, citových a intelektuálnych dojmov alebo vnemov zákazníka pri hľadaní alebo používaní produktu. Porovnanie tradičného a zážitkového marketingu. Rozdielne prístupy k rozlíšeniu medzi rôznymi druhmi zážitkov. Päť rozdielnych prístupov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 21-40
článok
Počet záznamov: 1