Počet záznamov: 1  

Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí?

  1. Názov Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí?
    Autorské údajeRenata Môciková, Katarína Janáková
    Autor Môciková Renata
    Spoluautori Janáková Katarína
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. júl 2001, s. 10-12. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * boj konkurenčný * Globtel * EuroTel * služby * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty * telekomunikácie * ukazovatele * 1997-2001
    AnotáciaMarketingový súboj, ktorý sa odohráva v oblasti marketingovej komunikácie. Vyostrený boj medzi Eurotelom a Globtelom vyvolaný súperením pri uvádzaní prepaidových a postpaidových služieb (predplatených kariet a paušálnych programov). Hlavné benefity a riziká prepaidu. Zákaznícka štruktúra obidvoch operátorov. Prehľad vývoja ukazovateľov spoločností Globtel a EuroTel (1997-2001). Akú stratégiu by v konkurencii týchto operátorov mal zvoliť tretí operátor. Projekt víťazného tímu mediálnych komunikačných odborníkov a kreatívcov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.