Počet záznamov: 1  

Identita dotvára imidž mesta

  1. Názov Identita dotvára imidž mesta
    Autorské údajeMatej Jaššo
    Autor Jaššo Matej
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. august 2001, s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá rozvoj regionálny * identita podniková * marketing * mestá * imidž * projekty * kultúra * komunikácia marketingová * marketing regionálny
    AnotáciaSila identity (CI) ako súčasti marketingovej orientácie miest a regiónov nie je na Slovensku docenená. Najmä v nemecky hovoriacich krajinách je bežnou praxou, že tvorba CI regiónov, obcí a miest je súčasťou plánu ich regionálneho rozvoja a regionálneho marketingu. Projekt budovania CI mesta Luzern vo Švajčiarsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.