Počet záznamov: 1  

Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše)

  1. Názov Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše)
    Autorské údajeMarína Gajdošíková
    Autor Gajdošíková Marína
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. august 2001, s. 38, 40. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * nákup * tovar * realita virtuálna
    AnotáciaRozvoj elektronického obchodovania v dvoch oblastiach - business to business (B2B) a business to customer (B2C). B2C poskytuje užívateľovi možnosť virtuálneho nakupovania, platenia a doručovania tovaru. Stav a možnosti elektronického nakupovania v oblasti B2C v zahraničí a na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.