Počet záznamov: 1
Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
Názov Monitorovanie spokojnosti zákazníkov Preklad názvu Monitoring customer satisfaction Autorské údaje Marta Kučerová, Ružena Šrubařová Autor Kučerová Marta Spoluautori Šrubařová Ružena Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 9, č. 2 (2001), s. 31-33. - Žilina : MASM, 2001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * metódy * riadenie kvality * väzba spätná * prieskum potrieb * spokojnosť zákazníkov Anotácia Monitorovanie spokojnosti zákazníkov, ktoré je najdôležitejšou súčasťou napĺňania princípu spätnej väzby účinného manažérstva kvality. Vyjadrenie miery spokojnosti zákazníka. Uskutočňovanie monitoringu spokojnosti zákazníkov. Výsledky prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1