Počet záznamov: 1  

Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií

  1. Názov Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií
    Preklad názvuThe Effect of globalisation on the creation of marketing strategies
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * stratégia marketingová * trh medzinárodný * podnik multinacionálny * korporácie transnacionálne * marketing globálny * marketing strategický * trh spotrebiteľský
    AnotáciaPo publikovaní state Th. Levitta "Globalizácia trhov" sa globalizácia stala dominantnou témou medzinárodných stratégií. V hodnotení predností a nedostatkov globálneho marketingu sú uvedené štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie. 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfolio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Globálne stratégie medzinárodných spoločnosti. Rozdiel medzi multilokálnou a globálnou stratégiou. Kombinovanie výhod globálnych a lokálnych operácií pod pojmom "glokalizácia".
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.