Počet záznamov: 1
Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií
Názov Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií Preklad názvu The Effect of globalisation on the creation of marketing strategies Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá globalizácia * stratégia marketingová * trh medzinárodný * podnik multinacionálny * korporácie transnacionálne * marketing globálny * marketing strategický * trh spotrebiteľský Anotácia Po publikovaní state Th. Levitta "Globalizácia trhov" sa globalizácia stala dominantnou témou medzinárodných stratégií. V hodnotení predností a nedostatkov globálneho marketingu sú uvedené štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie. 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfolio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Globálne stratégie medzinárodných spoločnosti. Rozdiel medzi multilokálnou a globálnou stratégiou. Kombinovanie výhod globálnych a lokálnych operácií pod pojmom "glokalizácia". Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1