Počet záznamov: 1  

Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy

  1. Názov Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy
    Preklad názvuCompiling a marketing autoaudit for small and medium firms
    Autorské údajeJitka Kloudová
    Autor Kloudová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 13-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá marketing * audit interný * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikové * matice
    AnotáciaPre kontrolu marketingovej činnosti vo firme je vhodný marketingový audit, ktorého cieľom je kontrola jednotlivých marketingových funkcií vo firme. Marketingový autoaudit v malých a stredných podnikoch. Faktory marketingového autoauditu. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingového autoauditu. Rozdelenie firiem do kategórií podľa autoauditu. Metóda EIFE (External and Internal Factor Evaluation), podľa ktorej je možné zohľadniť pôsobenie vonkajších avnútorných faktorov. Matica EIFE marketingového autoauditu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.