Počet záznamov: 1
Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy
Názov Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy Preklad názvu Compiling a marketing autoaudit for small and medium firms Autorské údaje Jitka Kloudová Autor Kloudová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 13-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá marketing * audit interný * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikové * matice Anotácia Pre kontrolu marketingovej činnosti vo firme je vhodný marketingový audit, ktorého cieľom je kontrola jednotlivých marketingových funkcií vo firme. Marketingový autoaudit v malých a stredných podnikoch. Faktory marketingového autoauditu. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingového autoauditu. Rozdelenie firiem do kategórií podľa autoauditu. Metóda EIFE (External and Internal Factor Evaluation), podľa ktorej je možné zohľadniť pôsobenie vonkajších avnútorných faktorov. Matica EIFE marketingového autoauditu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1