Počet záznamov: 1  

Vize designu a jeho rola v současné marketingové praxi

  1. Názov Vize designu a jeho rola v současné marketingové praxi
    Preklad názvuDesign vision and its role in today's marketing practice
    Autorské údajeZdeněk Malec
    Autor Malec Zdeněk
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá dizajn * produkty * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové * politika výrobková * marketing manažment * komunikácia marketingová
    AnotáciaDefinícia produktového dizajnu (Victor Papanek). Úloha produktového dizajnu. Dizajn - nová forma komunikácie. Produktový dizajn v marketingovej praxi. Dizajn výrobkov ako marketingový nástroj. Aplikácia dizajn manažmentu do marketingovej stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.