Počet záznamov: 1  

Modely regionálního trhu z pohledu jednotlivých účastníků tržního procesu

  1. Názov Modely regionálního trhu z pohledu jednotlivých účastníků tržního procesu
    Preklad názvuRegional market models from the viewpoint of individual participants
    Autorské údajeVáclav Friedrich
    Autor Friedrich Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 25-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing regionálny * trh regionálny * modely * marketing * modely trhu * dotazníky * prieskum trhu * analýza trhu * modelovanie
    AnotáciaModerné prístupy v regionálnom marketingu. Špecifiká regionálnych a marketingových modelov. Modelovanie regionálneho trhu s využitím dotazníkového prieskumu. Modely regionálneho trhu z pohľadu jednotlivých účastníkov trhového procesu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.