Počet záznamov: 1  

Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu

  1. Názov Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu
    Preklad názvuThe Role of Science and Experiental Component in the Development of Marketing
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 4 (2001), s. 701-712. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * veda * teórie ekonomické * veda ekonomická
    AnotáciaDiskusie na tému skúsenosť verzus veda v súvislosti s vymedzením podstaty marketingu. Vývojové etapy rozvoja marketingu ako vedy - 1950-1983, 1983-1999, 2000- .
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.