Počet záznamov: 1
Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu
Názov Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu Preklad názvu The Role of Science and Experiental Component in the Development of Marketing Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 4 (2001), s. 701-712. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * veda * teórie ekonomické * veda ekonomická Anotácia Diskusie na tému skúsenosť verzus veda v súvislosti s vymedzením podstaty marketingu. Vývojové etapy rozvoja marketingu ako vedy - 1950-1983, 1983-1999, 2000- . Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 4-6
článok
Počet záznamov: 1