Počet záznamov: 1  

Kde sú hranice reklamy liekov?

  1. Názov Kde sú hranice reklamy liekov?
    Autorské údajeKatarína Janáková
    Autor Janáková Katarína
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. október 2001, s. 28-29. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * liečivá * legislatíva * médiá * etika * farmakológia
    AnotáciaProblematika reklamy liekov v legislatíve. Reklama voľnopredajných liekov. Reklama liekov v televízii a rozhlase. Ak sú možnosti komunikácie liekov, ktorých reklama je zakázaná. Etický kódex Slovenskej asociácie farmakológov. Tabuľka investícií do reklamy TOP 10 výrobcov liekov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.