Počet záznamov: 1  

Jak může reagovat management obchodu na budoucnost

  1. Názov Jak může reagovat management obchodu na budoucnost
    Autorské údajeGustav Tomek, Věra Vávrová
    Autor Tomek Gustav
    Spoluautori Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 9, č. 11 (listopad 2001), s. 33-34. - Praha : Economia, 2001. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * marketing manažment * manažment personálny * kapitál ľudský * analýzy * obchodníci
    AnotáciaZkúsenosti z teórie a praxe marketingu sa dotýkajú i obchodnej činnosti. Ľudský kapitál má rozhodujúce postavenie pri plnení úloh maloobchodu a veľkoobchodu. Základné kvalifikačné požiadavky na personál. Analýza kompetencie firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.