Počet záznamov: 1  

Budovanie firemného imidžu

  1. Názov Budovanie firemného imidžu
    Autorské údajeViera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 17. - Bratislava : INFORMEX, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * plánovanie strategické * kultúra podniková * identita podniková * komunikácia * firmy
    AnotáciaFiremný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti firmy. Strategické plánovanie a vytváranie imidžu. Výklad pojmu imidž firmy. Imidž firmy (CIm) možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry (CC), firemnej identity (CI) a firemného dizajnu (CD, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou (CCom).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.