Počet záznamov: 1  

Reklama a úloha osobností v reklamě

  1. Názov Reklama a úloha osobností v reklamě
    Autorské údajeRenata Vyskočilová
    Autor Vyskočilová Renata
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 9, č. 5 (2001), s. 114-136. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2001. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * osobnosť * zákazníci * spotrebitelia * kultúra * etika * psychológia
    AnotáciaVzťah reklamy k spotrebiteľovi. Interné a externé vplyvy reklamy. Pojmové vymedzenie referenčných skupín. Využitie referenčných skupín pre reklamu. Osobnosti a celebrity v reklame. Klady a zápory reklamnej stratégie. Dieťa ako spotrebiteľ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.