Počet záznamov: 1  

Krehký nástroj marketingu

  1. Názov Krehký nástroj marketingu : poháre na značkové nápoje ako podpora predaja
    Autorské údajeAut.interv. Viera Vojtková, Ján Janík
    Autor Vojtková Viera (Autor interview)
    Spoluautori Janík Ján (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 5, č. 12 (2001), s. 20. - Bratislava : SON MEDIA, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 666.1 - Sklársky priemysel
    Heslá priemysel sklársky * sklo * nápoje alkoholické * marketing * podpora predaja
    AnotáciaRozhovor s riaditeľom agentúry zabezpečujúcej vývoz a dovoz nápojového skla - prevažne poháre, čaše a krčiašky pre značkové nápoje. Kto si takéto firemné sklo objednáva. Ako a kde vzniká výtvarný návrh. Aké sú ďalšie trendy v nápojovom skle.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.