Počet záznamov: 1  

Modely riadenia kvality služieb

  1. Názov Modely riadenia kvality služieb
    Preklad názvuModels of service quality management
    Autorské údajeMarta Karkalíková, Martin Mizla, Alica Lacková
    Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Mizla Martin EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 30, č. 4 (2001), s. 529-536. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * manažerizmus * modely ekonomicko-matematické * spotrebitelia * kvalita * riadenie
    AnotáciaManažérstvo kvality služieb a modely kvality. Stručná charakteristika 4Q modelu, GAP modelu a AIM modelu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.