Počet záznamov: 1  

[Firemný imidž]

  1. Názov [Firemný imidž]
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 30, č. 4 (2001), s. 537-538. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X
    Recenz.dok. Firemný imidž / Viera Čihovská - Eva Hanuláková - Júlia Lipianska. - Bratislava : Eurounion, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * imidž * dizajn * identita podniková * komunikácia * recenzie
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Firemný imidž, ktorá vyšla v máji 2001 vo vydavateľstve Eurounion v Bratislave. Štruktúru publikácie tvorí šesť logicky na seba nadväzujúcich kapitol: Vymedzenie fenoménu imidž, firemný imidž, firemná kultúra, firemný dizajn a firemná komunikácia.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00411-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.