Počet záznamov: 1  

Informačné systémy v manažmente marketingu

  1. Názov Informačné systémy v manažmente marketingu : účinok znásobujú prídavné funkcie. 2. časť
    Autorské údajeJaroslav Bartl
    Autor Bartl Jaroslav
    Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 8, č. 23 (2001), s. 26-30. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné * produkty * MMIS * marketing manažment * programy * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * štúdie prípadové * zariadenia počítača vstupné
    AnotáciaVplyv prídavných funkcií na účinok manažérskych marketingových informačných systémov (MMIS). Funkcie jednotlivých prvkov a prídavných zariadení. Administrátor. Automátor. Funkcia web interface, ktorá umožňuje vstup do databázy prostredníctvom bežného internetového prehliadača. Prípadová štúdia zameraná na internacionálne uplatnenie produktov MMIS v marketingu a predaji strojárskeho investičného tovaru. Praktické poznatky z firmy Philips medicínske systémy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 20-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.