Počet záznamov: 1  

Informačné systémy v manažmente marketingu

  1. Názov Informačné systémy v manažmente marketingu : riadiace funkcie systému. 3. časť
    Autorské údajeJaroslav Bartl
    Autor Bartl Jaroslav
    Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 8, č. 24 (2001), s. 55-63. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné * marketing manažment * marketing * informácie * zákazníci * programy * produkty
    AnotáciaRiadiace funkcie manažérskych marketingových informačných systémov (MMIS). Riadenie kontaktov. Riadenie príležitostí (opportunity management). Riadenie predaja. Nástroje riadenia času.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 20-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.