Počet záznamov: 1  

Iba spokojný zákazník sa vráti

  1. Názov Iba spokojný zákazník sa vráti
    Autorské údajeHana Adamková
    Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 6, č. 1 (2002), s. 32. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažment strategický * zákazníci * výkonnosť * metódy sociologické
    AnotáciaCielené poznanie a pochopenie zákazníka. Podstatné faktory pre riadenie vzťahov so zákazníkom. Využitie kvantitatívnych alebo kvalitatívnych metód na získanie informácií od zákazníka.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00437-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.