Počet záznamov: 1  

Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy

  1. Názov Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy . IV. časť
    Autorské údajeJaroslav Bartl
    Autor Bartl Jaroslav
    Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 9, č. 1-2 (2002), s. 48-55. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2002. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * systémy informačné * programy * produkty * telemarketing * báza dát * zákazníci * informácie
    AnotáciaŠpeciálne informačné programové produkty MMIS. Telemarketing, Telesales, Call center. Vedenie kampane. Pozorovanie potenciálnych zákazníkov. Zoznamy hovorov. Štruktúrované dopytovanie. Zápis, prehľady. Riadenie predaja. Marketing. Marketingová encyklopédia. Služby zákazníkom. Analýzy a rozbory. synchronizácia dielčich databáz obchodných zástupcov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.