Počet záznamov: 1  

Inovácie vo výrobkovej stratégii

  1. Názov Inovácie vo výrobkovej stratégii
    Preklad názvuInnovation in product strategies
    Autorské údajeAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 2, č. 2 (2001), s. 170-178. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Heslá inovácia * výrobky * výrobky nové * stratégia podniková * stratégia inovačná
    AnotáciaInovačný proces a jeho postup. Význam a charakteristika nových výrobkov. Typy inovačných stratégií. Úspešnosť firmy na trhu závisí aj od zavádzania inovačných stratégií do celkovej stratégie firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.