Počet záznamov: 1  

Nesklamať očakávania

  1. Názov Nesklamať očakávania
    Autorské údajeHana Adamková
    Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 6, č. 2 (2002), s. 33. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.16 - Hospodárske správanie. Potreby. Záujmy
    Heslá potreby * potreby osobné * zákazníci * služby * služby obchodné
    AnotáciaUspokojovanie nižších a vyšších potrieb zákazníka. Kategórie zákazníckych služieb. Poznať preferencie potrieb jadnotlivých cieľových skupín zákazníkov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00438-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.