Počet záznamov: 1  

Cesta k zákazníkovi

  1. Názov Cesta k zákazníkovi
    Autorské údajeHana Adamková
    Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 6, č. 3 (2002), s. 33. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá psychológia predaja * zákazníci * potreby * vzťahy obchodné
    AnotáciaSprávna komunikácia so zákazníkom vedie k možnosti usmerňovať jeho správanie v konkrétnej situácii. Dva typy situácií. Štyri kroky pracovania so zákazníkom - vzbudenie pozornosti, vzbudenie záujmu, želanie a akcia=nákup.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00439-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.