Počet záznamov: 1  

Najnovší vývoj v právnej úprave reklamy v kontexte aproximácie práva

  1. Názov Najnovší vývoj v právnej úprave reklamy v kontexte aproximácie práva
    Autorské údajeAndrej Králik
    Autor Králik Andrej
    Zdrojový dokument SEP - Časopis o slovenskom a európskom práve. Roč. 2, č. 9-10 (2001), s. 11-17. - Utrecht : Stichting EMP, 2001. ISSN 1335-6860
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * reklama klamlivá * reklama porovnávacia * sankcie * úpravy právne * aproximácia práva * Európska únia * Slovensko
    AnotáciaNajvýraznejšie legislatívne zmeny týkajúce sa právnej úpravy reklamy v rámci Európskeho spoločenstva - jazykové požiadavky, reklama a ochrana osobnosti, šírenie reklamy, porovnávacia reklama, klamlivá reklama, reklama niektorých produktov (alkohol, zbrane, lieky, tabak), dozor nad dodržiavaním zákona a sankcie. Perspektívy vývoja právnej úpravy reklamy v EU.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.