Počet záznamov: 1  

Na čem založit budování vztahů se zákazníkem?

  1. Názov Na čem založit budování vztahů se zákazníkem?
    Autorské údajeJan Pavelka
    Autor Pavelka Jan
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 10, č. 3 (březen 2002), s. 44. - Praha : Economia, 2002. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * vzťahy funkčné * odbyt * podpora predaja
    AnotáciaVzťah so zákazníkom by mal vychádzať s poznávania jeho potrieb. Začlenenie budovania vzťahov so zákazníkom do procesného modelu firmy. Tri základné ciele pri budovaní vzťahu so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.