Počet záznamov: 1
Image components of marketing-orientated firm
Názov Image components of marketing-orientated firm Preklad názvu Komponenty imidžu marketingovo orientovanej firmy Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 7-24. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * kultúra pracoviska * dizajn * komunikácia marketingová * identita podniková Anotácia Firemný imidž ako suma aktivít a opatrení finančnej kultúry, firemnej identity a firemného dizajnu, ktoré sa zabezpečujú firemnou komunikáciou. Obsahové vymedzenie firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu a firemnej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E02 00018-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1