Počet záznamov: 1  

Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie

  1. Názov Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie
    Preklad názvuThe Media market as a part of product strategy
    Autorské údajeAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 65-72. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * stratégia marketingová * médiá * trh * komunikácia marketingová * história * služby * priemysel propagačný * Európa * kampane reklamné
    AnotáciaVývoj reklamy. Trendy, ktoré v nej dominujú a zanikajú. História komerčnej reklamy. Vznik konzumnosti. Vývoj v oblasti profesionálnej reklamy, náznaky odštiepenia niektorých reklamných služieb. Reklamný priemysel v Európe. Ekonomické vplyvy na mediálny trh. Vytváranie strategických spojení mediálnych agentúr.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.