Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu

  1. Názov Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2001), s. 136-144. - Karviná Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2001. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * dizajn * komunikácia marketingová * ruch cestovný * služby * marketing
    AnotáciaPojmové a obsahové vymedzenie corporate identity. Vývoj marketingovej koncepcie podnikania, trendy posledných rokov a špecifiká marketingu služieb do oblasti ktorého spadá aj cestovný ruch. Základné charakteristiky služieb v oblasti cestovného ruchu. Úrovne marketingového systému a základné princípy identity. Podnikový dizajn, jeho prednosti. Corporate communication.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.