Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia

  1. Názov Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia
    Preklad názvuNew Trends in Marketing of the Third Century
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1030-1041. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * infraštruktúra * predaj * predajne * Európa * SVE * Slovensko
    AnotáciaAnalýza nových trendov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách, v strednej Európe a na Slovensku. Nové trendy vo vymedzení cieľových skupín v marketingu. Správanie spotrebiteľa pri nákupnom rozhodovaní. Nové trendy v infraštruktúre predaja. Správanie európskeho zákazníka na prahu nového storočia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.