Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia
Názov Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia Preklad názvu New Trends in Marketing of the Third Century Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1030-1041. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * infraštruktúra * predaj * predajne * Európa * SVE * Slovensko Anotácia Analýza nových trendov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách, v strednej Európe a na Slovensku. Nové trendy vo vymedzení cieľových skupín v marketingu. Správanie spotrebiteľa pri nákupnom rozhodovaní. Nové trendy v infraštruktúre predaja. Správanie európskeho zákazníka na prahu nového storočia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 4-6
článok
Počet záznamov: 1