Počet záznamov: 1
Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov
Názov Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov Preklad názvu Starting-points and Conditions for Business Partnership between Participants of Distribution Processes Autorské údaje Ferdinand Daňo Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1096-1112. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob Heslá distribúcia * kanály distribučné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * výrobcovia * obchodníci * sprostredkovatelia * zmluvy * marketing vertikálny Anotácia Význam uplatňovania princípov vertikálneho marketingu v procesných vzťahoch medzi obchodnými partnermi pri prenose tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi. Zásady uplatňovania selektívneho výberu v rozhodovacích procesoch o zapojení obchodných partnerov do distribučných procesov. Význam pozície a vplyv moci na tvorbu partnerských vzťahov medzi výrobcom a obchodníkom pri realizácií distribučných činností. Sociálne vzťahy v distribučnom systéme ako súčasť partnerských vzťahov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 4-6
článok
Počet záznamov: 1