Počet záznamov: 1  

Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov

  1. Názov Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov
    Preklad názvuStarting-points and Conditions for Business Partnership between Participants of Distribution Processes
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1096-1112. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Heslá distribúcia * kanály distribučné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * výrobcovia * obchodníci * sprostredkovatelia * zmluvy * marketing vertikálny
    AnotáciaVýznam uplatňovania princípov vertikálneho marketingu v procesných vzťahoch medzi obchodnými partnermi pri prenose tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi. Zásady uplatňovania selektívneho výberu v rozhodovacích procesoch o zapojení obchodných partnerov do distribučných procesov. Význam pozície a vplyv moci na tvorbu partnerských vzťahov medzi výrobcom a obchodníkom pri realizácií distribučných činností. Sociálne vzťahy v distribučnom systéme ako súčasť partnerských vzťahov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.