Počet záznamov: 1
Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu
Názov Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu Preklad názvu Societal Marketing - The Contemporary Marketing Concept Autorské údaje Eva Hanuláková, Adriana Pročková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1113-1133. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * pojmy * koncepcie * zodpovednosť spoločenská * prostredie životné * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny Anotácia Podstata a koncepcia spoločenského marketingu. Spoločenská zodpovednosť - princíp súčasnej marketingovej filozofie. Vývoj, trendy a výzvy (politicko-spoločenské, environmentálne, technologické, ekonomické) v spoločenskom marketingu. Uplatňovanie environmentálneho marketingu. Environmentálne správanie spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 4-6
článok
Počet záznamov: 1