Počet záznamov: 1  

Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu

  1. Názov Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu
    Autorské údajeMária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. Roč. 3, č. 8 (november 2001), s. 39-41. - Bratislava : Klub ekonómov EU, 2001. ISSN 1335-4582
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie kvality * zákazníci * stratégia marketingová * konkurencia
    AnotáciaObsahové vymedzenie marketingu vzťahov. Definícia a teoretický základ vzniku marketingu vzťahov. Úloha marketingu vzťahov. Polohy zákazníkov podľa definície marketingu vzťahov. Tradičná marketingová teória a vývoj marketingových stratégií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 6-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.