Počet záznamov: 1  

Nad výsledky výzkumu symbolů

  1. Názov Nad výsledky výzkumu symbolů
    Preklad názvuSymbol research results analysis
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 003 - Semiotika. Syntax a sémantika všeobecne. Písmo
    Heslá marketing * reklama * inzercia * symboly * správanie spotrebiteľa * štúdie * výskum * Vysoká škola ekonomická v Prahe
    AnotáciaVýznamné poslanie symbolov v marketingovom prístupe. Pohľad na niektoré výsledky výskumu v rámci grantu GAČR "Symbolika spotrebného správania" publikované katedrou marketingu VŠE Praha. Výskyt symbolov v reklame. Dekódovacie procesy. Skúmanie toho, ako symboly v marketingu vnímajú, dekódujú spotrebitelia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.